Inšpiratívne videá a prednášky pre dizajnérov

Najväčšia kolekcia inšpiratívnych videí pre dizajnérov. Uvidíte ako dizajnéri z TEDu rozprávajú o zaujímavostiach ohľadom dizajnu, ohľadom prekážok s ktorými sa stretávajú, s akými projektami sa stretli a čo sa pri nich naučili. Pozrite si tieto 20-40 minútové videá namiesto Instagramu alebo Facebooku, zaručene vám prinesú väčší úžitok.

Umenie prvého dojmu — v dizajne i v živote

Dizajnér kníh Chip Kidd veľmi dobre vie, ako všetko posudzujeme na základe zovňajšku, z prvého vystúpenia. V tejto podarenej ukážke, vysvetľuje dve techniky ako dizajnéri komunikujú — zrozumiteľne a tajnostkársky — a kedy, prečo a ako to funguje. Predstavuje pekné kúsky dizajnu v porovnaní s menej úspešnými.

Dizajn a objavovanie

Skvelý dizajn je nikdy nekončiaca cesta objavovania. Sociológ a surfér, ktorý sa stal dizajnérom, David Carson prezentuje parádnou (a často celkom smiešnou) prezentáciou svojej práci a nájdenými obrázkami.

Jednoduchosť predáva

Z New York Times, David Pogue sa zameriava na najhoršie interface-dizajny technológií, a poskytuje povzbudivé príklady výrobkov, ktoré sú jednoducho TOP.

Prvé tajomstvo dizajnu… všimnúť si

My, ako ľudské bytosti sme si zvykli na to “ako sa veci majú” veľmi rýchlo. Ale pre dizajnérov je „ako sa veci majú“ príležitosťou … Mohli by veci byť lepšie? Ako? V tejto zábavnej diskusii, muž ktorý stál „za“ iPodom či termostatom Nest zdieľa niektoré zo svojich tipov pre zviditeľnenie produktu a vedenie ku zmene pri práci.

Štastie z dizajnu
Grafický dizajnér Stefan Sagmeister prevedie obecenstvo cez momenty jeho života, ktoré ho spravili šťastným — a poznamená koľko z nich bolo vďaka dizajnu.

Ako gigantické stránky dizajnujú pre teba (a milión iných tiež)

Tlačidlá Facebooku “like” a “share” sú videné 22 miliárd krát za deň, čo z nich robí jedni z najsledovanejších dizajnových prvkov, ktoré boli kedy vytvorené. Margaret Gould Stewart, riaditeľka produktového dizajnu Facebooku, načrtne tri pravidlá pre navrhovanie v masovom meradle – dizajn tak veľký, že tie najmenšie zmeny môžu spôsobiť globálne pobúrenie či naopak zlepšenie, ktoré môže pozitívne ovplyvniť životy mnohých ľudí.