Ako správne naceňovať svoje služby?

V tomto príspevku sa dozviete ako stratég Chris Do rozdáva vyácne skúsenosti týkajúcich sa naceňovania svojich prác.  Pri každom projekte nastane bod kde treba jednať o peniazoch a cene za vaše služby, Chris demonštruje tento proces na príklade LOGA , ktorý patrí k tým najdiskutabilnejším témam v grafickom dizajne. Koľko práce si vlastne vyžaduje navrhnúť logo? Návrh  loga može trvať 30 sekúnd, až po dobu niekolkých mesiacov ... až rokov. Ako naceniť tento nevyspitateľný proces? Navrhnúť dobré logo je v skutočnosti omnoho náročnejšie ako sa môže na prvý pohľad zdať. Ako vysvetliť svojim klientom, že kvalitná práca si vyžaduje značnú dávku času a peňazí?  Ubrániť svoje stanovisko je bežný problém medzi umelcami, či už ste grafik, dizajnér, architekt alebo kreatívec iného druhu.  S týmto videom sa ti nabudúce možno podarí zabezpečiť si lepší deal a odprezentovať svoje stanovisko a prácu v lepšom svetle. Dozvieš sa, ako naceniť svoje služby a taktiež ti poskytne aj užitočné taktiky pre kreatívcov, ktoré môžeš využiť v budúcnosti pri svojej práci.

Viac zaujímavosti z oblasti dizajnu a architektúry: DIZAJN , ARCHITEKTÚRA